استقبال  مردم شهرستان خاتم از برنامه تلویزیونی گام برتر


یزدفردا:اختصاص سه قسمت از برنامه تلویزیونی گام برتر به شهرستان خاتم كه اولین قسمت آن با حضور سید ناصر امامی فرماندار شهرستان و دكتر وكیلی یكی از نخبگان شهرستان خاتم در عصر روز سه شنبه مورخ 9شهریور89 از طریق شبكه استانی یزد پخش گردید ، در بین مردم شهرستان  خصوصا  مردم شهر مروست بازتاب خوبی  داشته به است .

در این برنامه وكیلی یكی از جوانان نخبه شهر مروست كه دارای مدرك دكترای پزشكی اجتماعی و رتبه 13 كنكور سراسری می باشند به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل و مشكلات شهرستان پرداخته و امامی فرماندار ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در زمینه زیر ساخت های توسعه ای شهرستان و اقداماتی كه تاكنون به خصوص در زمینه های آموزشی ، ورزشی ، عمرانی و ... انجام شده برنامه های آتی آن فرمانداری را اعلام نمود .


بنابراعلام  روابط عمومی فرمانداری خاتم  عده زیادی از مردم و مسئولین شهرستان طی پیام های جداگانه ای مراتب تقدیر و تشكر خود را از فرماندار خاتم اعلام نموده اند .

گفتنی است: قسمت دوم این برنامه ساعت 18.28عصر روز سه شنبه مورخ 16شهریورماه89 با حضور فرماندار و استاد لاری پور از هنرمندان برجسته استان و شهرستان خاتم و قسمت سوم نیز عصر روز سه شنبه مورخ 23شهریور89 با حضور فرماندار و سید شهاب الدین نورالدینی مخترع و مبتكر جوان هراتی شهرستان خاتم از طریق شبكه استانی تابان پخش خواهد شد .

روابط عمومی فرمانداری ضمن دعوت از مردم شریف استان یزد و شهرستان خاتم به تماشای این برنامه ها از شبكه استانی یزد –تابان- به خاطر توجه به مناطق محروم تقدیر و تشكر کرده است.


در پایان یزدفردا آمادگی خود را جهت انتشار نظرات مردمی اعلام می دارد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا